top of page

Hot - Kot


Jakiś czas temu pokazywałam jak zrobić dziecku przyjemność i zamiast hot doga podać mu Hot pieska :) Dziś podobna wersja, ale tym razem ucieszą się wszyscy miłośnicy kociaków :)

Tutaj potrzebujemy:

  • dÅ‚ugÄ… buÅ‚eczkÄ™

  • parówkÄ™

  • oliwkÄ™

  • jeden żółty pomidorek

  • jeden czerwony pomidorek lub rzodkiewka

  • plasterek zielonego ogórka

  • szczypiorek

Wykonanie znów bardzo proste, a efekt bardzo fajny :)

Najpierw do naciętej bułeczki wkładamy parówkę. Z przeciętego na pół pomidorka robimy oczka. Oliwkę także kroimy na pół. Jedna przyda nam się jako nosek kotka, z drugiej delikatnie wytniemy małe kółeczka, dzięki którym nasz "futrzak" będzie miał śliczne oczyska :) Z plasterka ogórka przekrojonego na pół robimy kociakowi uszy. I na koniec wąsiki. Ja niestety nie miałam szczypiorku, więc w tym celu posłużył mi ogórek ;) Ale mojemu dziecku i tak bardzo się nasz kotek podobał :)

Pomysł ponownie zaczerpnęłam z książeczki ŚMIESZNE JEDZONKO :) Mmmm... smacznego :)

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page