top of page

Prezencik z niespodziankÄ…


Szykuje się jakaś szczególna okazja? Chcecie zrobić miły drobiazg dla kogoś bliskiego? Nic prostszego. Dziś pomysł na prosty, ale jakże śliczny upominek płynący prosto z serca.

Aby go wykonać potrzebujemy:

- tekturowe pudełeczko 7x7cm

- kolorowe kartki bloku technicznego

- wstążkę

- klej

- taśmę dwustronną samoprzylepną

- kwadratowe zdjęcia 6,5x6,5cm

- nożyczki

Na początek z kartek kolorowego bloku technicznego wycinamy kwadratowe kartoniki wielkości 7x7cm. Po dwa w każdym kolorze. Następnie układamy po jednym z każdego koloru kartonik w szeregu je jeden obok drugiego i przyklejamy do niech długi pas taśmy dwustronnej. tak by między kartonikami była jedynie maleńka szczelina. Tak z pół milimetra. do kartonika, który ma być na samym wierzchu naszego prezentu doklejamy tasiemkę. I ponownie przyklejamy fragment taśmy dwustronnej. Teraz przykrywamy wszystko pozostałymi kartonikami tak by taśma dwustronna była ukryta, a po obu stronach był dokładnie takiego samego koloru kwadrat. Teraz zabieramy się za zdjęcia (Moje znajdziecie >>TUTAJ<<). Ja swoje wywołałam w Fotolab. Wybrałam zdjęcia INSTA 13x13. Są naprawdę rewelacyjnej jakości. A gdy zamiast zdjęcia wgrałam kolaż z 4 fotografii - uzyskałam pożądany przez mnie format każdego z nich - czyli 6,5x 6,5 cm. Tak więc rozcinam wywołane wcześniej kolaże i mam już swoje zdjęcia. Do każdego na odwrocie przyklejam taśmę dwustronną i przyklejam do wcześniej przygotowanej taśmy z kolorowych kartoników. Czas zająć się pudełeczkiem. Chciałam, żeby miało wstążeczkę, że żeby nie trzeba było jej rozwiązywać przy otwieraniu. Wzięłam zatem dobry klej i wstążkę i przykleiłam kawałki wstążki tak, jakby pudełeczko było zawiązane. Osobno do dna i osobno do wieczka. Na koniec naszą kolorową taśmę ze zdjęciami złożyłam w harmonijkę i umieściłam w pudełku. I gotowe! Oto efekt :)

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page