top of page

Pomysł na prezent - cz.10 - Gry Granna dla najmłodszych


Muszę przyznać, że w planach miałyśmy więcej wpisów z cyklu "Pomysł na prezent", jednak przedświąteczne przygotowania sprawiły, że czasu mamy mniej niż przypuszczałyśmy. A jednak robienie na bieżąco zdjęć, obrabianie ich i pisanie wpisów tutaj też zajmuje nieco czasu ;) Dlatego nie pokażemy Wa wszystkiego co planowałyśmy. Może w przyszły roku zrobimy kontynuacje, co wy na to ;) ?

Jednak korzystając z okazji, że do świąt jeszcze 3 dni postanowiłam pokazać Wam coś jeszcze, a mianowicie serię gier dla maluchów 2+ czyli coś idealnego dla mojego Dominika. W sumie jeśli zaglądacie na Babylandię to z pewnością znacie już serię "Już gra" ponieważ jakiś czas temu robiłam o niej wpis, jednak dzisiaj chciałabym pokazać Wam dodatkowo coś jeszcze, czyli trzy nowe gry, które dołączyły do naszej kolekcji. Początkowo myślała, że to coś nowego z tej samej serii, dopiero później zauważyła różnice. Te trzy nowości to seria "Królestwo dobrych gier" :) Ale bardzo podobne do poprzednich i także skierowane do młodszych dzieci w wieku 2+, 3+ i 4+ :)

Wybaczcie, że nie będę się dzisiaj na ich temat rozpisywać, ale recenzje już Wam pisałam --> TUTAJ <-- teraz chciałabym Wam je po prostu pokazać, sądzę że naprawdę warto się z nimi zapoznać ;) Mój Dominik wiecznie coś układa, łączy i dopasowuje ;)

Cztery pory roku

Sombrero czy melonik?

Tańcowała igła z nitką

Domki

Mamusie

Zwierzątka

Plastusie

Auta

Mały Miś

Powiązane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page