top of page

Makieta do zabawy


Zabawki stworzone samodzielnie sÄ… czasem lepsze od tych kupnych, nie sÄ…dzicie ;) ?

Właśnie dlatego stworzyliśmy sobie wczoraj z Nikusiem taką "makiete" do zabawy. Radość dziecka ogromna!

Potrzebujemy:

- duży karton

- kredki, pisaki

- kilka różnych pudełek

- klej

- taśmę dwustronną

- kolorowe kartki / wycinanki

Na kartonie narysowałam ulice, pokolorowałam je, stworzyłam trawę. Kartoniki poprzyklejałam taśmą dwustronną. Można z nich zrobić garaże, domki itp Z kawałka czarnej kartki zrobiłam parking, a z folii bąbelkowej mały staw.

Zresztą można zrobić wszystko co tylko wpadnie nam do głowy :)))

Chcieliśmy dodać jeszcze samorobne drzewka, ale było już późno, a dziecko moje nie mogło się doczekać zabawy dlatego użyliśmy gotowych :P

Świetna sprawa, wspólne tworzenie, wspólna zabawa!

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page