top of page

Nosidełko Zaffiro Care N22


Nie wiem czy wiecie, ale jeśli zaglądacie na naszego Facebooka to pewnie wiecie, że latem wybieramy się na wycieczkę w góry :) Dla nas to wielka radocha, ogromne przeżycie ponieważ jesteśmy z pomorza, w końcu zawitamy na południe! Ja widziałam w życiu naprawdę niewiele polski, wszystkie moje wycieczki ograniczały się do naszego województwa więc jestem mega podekscytowana i nie mogę się doczekać ;) Zresztą moje dzieciaki także takie mieszczuchy co to nosa spoza naszych okolic nie miały okazji wyściubić ;)

Także góry - niebawem nadciągamy!

A teraz skoro się uzewnętrzniłam to przejdę do sedna dzisiejszego wpisu.

Z myślą o kilkudniowej wycieczce w góry wzięłam się ostro za poszukiwanie odpowiedniego nosidełka, które pomoże nam w pieszych wycieczkach wśród dzikiego tłumu innych turystów ;)

Nigdy dotąd nie miałam styczności z nosidłami, nigdy nie używaliśmy nic takiego. Jednak poczytałam o tym sporo, sprawdziłam polecenia innych mam, sprawdziłam wady i zalety różnych nosidełek i postanowiłam, że nasze oczekiwania bez wątpienia spełni firma Womar i ich nosidełko Zaffiro Care N22 .

Przedział wagowy to 4,5 kg do 20 kg więc spokojnie ponosimy w nim dziecko do około 3 lat ;)

Jak widzicie naszym modelem został tatuś, bo to on będzie nosił synka podczas wakacyjnych wypraw w górach ;) Zresztą ja o wiele lepiej czuje się trzymając aparat w rękach niż pozując przed nim więc tatuś nie miał wyjścia, musiał zaprezentować nosidełko ;)

Jednak dzisiaj nie napiszę Wam jeszcze recenzji. Musimy najpierw porządnie je przetestować, aby napisać szczerze to co o nim myślę, jak nam się je używało, czy spełniło nasze oczekiwania i czy nadało się na wakacyjną wyprawę w pełni lata. A to wszystko będę wiedziała dopiero po powrocie z naszego wakacyjnego urlopu :)

Jednak nie zostawię Was bez niczego. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam to w jaki sposób montować nosidełko z przodu oraz z tyłu. Na chwilę obecną wiem, że nie jest to trudne, choć potrzebne są do tego dwie osoby. Istnieje jeszcze opcja, że może na siedząco byłoby to możliwe ponieważ dziecko włożone w nosidełko można posadzić sobie na kolanach dzięki temu obiema wolnymi rękoma można zapiąć klamrę na plecach, ale nie próbowaliśmy więc to tylko przypuszczenie ;)

Nasze filmiki to właściwie pokazy slajdów, jednak mam nadzieję, że wszystko dobrze widać :)

Także nie przedłużam już niepotrzebnie, na dokładkę zostawiam Was z jeszcze kilkoma zdjęciami.

W wakacje wrócę do Was z recenzją, w której znajdziecie masę zdjęć z Zakopanego ;)

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page