top of page

Zegarek na rękę


Dziś zrobimy zegarek na rękę dla naszego brzdąca do zabawy :)

Potrzebujemy zatem:

  • kolorowÄ… piankÄ™,

  • szpilkÄ™ z dużym Å‚ebkiem lub normalnÄ… +koralik

  • rzep

  • nieÅ›cieralny pisak

  • klej i nożyczki

Najpierw wycinamy z pianki paseczek o szerokości 2cm i długości 16cm oraz dwa kółeczka jedno o średnicy 4cm a drugie 4,5cm. Na koniec jeszcze wycinamy dwie łezki (większą i mniejszą), które posłużą nam jaki wskazówki. Najpierw bawimy się w ozdabianie wszystkich elementów pisakiem. Na mniejszym kółeczku musimy narysować wszystkie cyferki jak na tarczy zegara, a pozostałe ozdoby wykonujemy według uznania. Ja oczywiście zrobiłam - przerywane linie! Oj, wiem... nudna się z tym zrobiłam :P Gdy nasze elementy są już dopracowane zabieramy się za składanie zegarka. Na początek przekuwamy szpilką obie wskazówki a następnie wbijamy ją w sam środek tarczy zegarka. Po drugiej stronie możemy obciąć szpilkę jeśli jest za długa, a pozostawioną końcówkę zaginamy. Potem tak przygotowana tarczę zegarka przyklejamy do większego kółeczka, a następnie całość przyklejamy na środku paska. Następnie na końcach paseczka przyklejamy obie części rzepy i nasz zegarek jest gotowy! Zegarek bardzo spodobał się mojemu dziecku. Zrobił też furorę w przedszkolu. Zrobiłam więc jeszcze dwa dla zaprzyjaźnionych maluchów :)

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page