top of page

Torebeczka


Mój kolejny piankowy twór to torebeczka dla mojej małej księżniczki :) To również praca zainspirowana książką z księgarni. Oj, muszę ją kupić, bo za dużo rzeczy mi się w niej podobało!

Tamta torebka była inaczej ozdobiona. O ile się nie mylę, miała jakieś kieszonki. Moja... jest moja i tyle :P

Potrzebujemy: - piankę, - nożyczki, - klej, - niezmywalny pisak,

Najpierw jeden arkusz pianki zdobimy na brzegach pisakiem rysując przerywaną linię po obu stronach, a następnie składamy ją na pół. Z innego koloru pianki wycinamy cztery krótkie paseczki i dwa długie. wszystkie również zdobimy przerywaną linią.

Krótkie paseczki posłużą nam jako zamknięcie torebki oraz boczne paski łączące brzegi naszego dzieła. Długie paseczki to po prostu rączka.

Dalej ozdoby. Jeśli chodzi o wierzch torebki to ozdobiłam ją pszczółką oraz chmurką. Chmurkę wycinamy jako pierwszą i ozdabiamy podobnie jak poprzednie elementy torebki. A potem nie pozostaje nam nic innego jak wyciąć pozostałe części i skleić je w odpowiedniej kolejności :)

Wbrew pozorom szablon pszczoły wcale nie jest trudny. Już nawet nie pamiętam skąd go mam. Na pewno ściągnęłam go kiedyś z sieci, ale skąd?... Hm... oto jest pytanie :) Wiem tylko, że podobne wzory można znaleźć na chomikach :)

Na koniec do paseczków, które wcześniej przykleiłyśmy do torebki u góry doklejamy kawałki rzepy.

A oto efekt końcowy :)

Moje dziecko jest zachwycone :) Polecam!

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page