top of page

Telefon dla smyka


Skoro już jestem przy piance, pokażę Wam inny, choć podobny pomysł z jej wykorzystaniem.

Tym razem kolejny hit w naszym domu.

Bo choć moja Alicja za prawdziwymi telefonami komórkowymi nie przepada, tak ten uwielbia.

Żeby go wykonać potrzebujemy:

  • piankÄ™ w kolorze czarnym, biaÅ‚ym i zielonym,

  • dobry klej,

  • nożyczki,

  • niezmywalny pisak.

Najpierw z pianki wycięłam wszystkie niezbędne elementy. Mój telefon zrobiłam wzorując się na pewnej książce, którą widziałam w księgarni. Niestety nie kupiłam jej, i teraz żałuję... ale była super :P

Ale można oczywiście zrobić komórkę podobną do tej, którą w danym monecie posiadamy :) Przy tworzeniu naszego telefonu miała swój udział również moja Ala. To ona rysowała wszystkie szczegóły i wypisała cyferki :) Wycinanie i sklejanie (tym bardziej takim klejem) to nie jej działka. Przynajmniej jeszcze nie teraz... Potem wystarczy tylko posklejać wszystko w odpowiedniej kolejności. Ja w tym przypadku również skleiłam ze sobą dwie części tła, by nasz telefon był nieco sztywniejszy.

Polecam :)

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page