top of page

Klamkowiec :)


Takiego kociaka widziałam już na tylu stronach, że trudno je zliczyć. Ale faktem jest, że te kociaki są naprawdę urocze i pięknie wyglądają w pokoju malucha :) Postanowiłam więc stworzyć jednego dla mojej Ali. W jej ulubionym kolorku - czerwonym :)

Koniecznie więc muszę się pochwalić i polecić każdej mamie, która wie, co się robi z igłą i nićmi, bo stworzenie go WCALE NIE JEST TRUDNE!!!

Wystarczy:

  • szablon,

  • wypeÅ‚nienie

  • ruchome oczka/guziczki lub koraliki :)

  • materiaÅ‚ - w moim przypadku to oczywiÅ›cie filc :) Uwielbiam ten materiaÅ‚ :P

  • igÅ‚a, nici

  • odrobina umiejÄ™tnoÅ›ci i chÄ™ci :)

Wystarczy wyciąć kształt z materiału i zszyć. Ja żeby urozmaicić sobie zajęcie ponaszywałam na Ali kociaka łatki. Oczka przykleiłam ruchome a nosek to po prostu guziczek na nóżce :) Ale przecież zarówno oczka jak i nosek może być z guziczków lub z koralików. Jak kto woli :)

I kociak gotowy!

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page