top of page

Angielski w zagadkach


Język angielski - moim zdaniem w tych czasach ogromnie przydatny, a nawet potrzebny...

Ogromnie żałuje, że przez cały okres mojej edukacji uczyłam się niemieckiego i nie żałuje dlatego, że coś do tego języka mam (w żadnym wypadku) Po prostu nie wchodził mi on kompletnie, nie lubiłam tego przedmiotu (w dużej mierze z powodu nauczycielek, które mnie go uczyły)...

No ale nie o niemieckim być miało tylko o angielskim :) Bardzo chciałabym go umieć, niestety jedyne co potrafię to kilka podstawowych słów w większości poznanych dzięki piosenkom ;)

I z góry zapewniam, że będę dążyła do tego, aby moje dziecko uczyło się właśnie tego języka, właśnie po to aby później nie musiał żałować tak jak ja ;)

Co prawda jeszcze nie teraz... Moim zdaniem na naukę obcego języka jest u nas zdecydowanie za prędko... Najpierw niech mi się dziecko nauczy porządnie po polsku mówić, potem pomyślimy o angielskim :)

Jednak mimo to w nasze ręce trafiły bardzo fajne karty obrazkowe "Angielski w zagadkach" wydawnictwa EDGARD

Znajdziemy w nich 112 zagadek przeznaczonych dla dzieci w wieku 3-5 lat

Z jednej strony znajdziemy zadania po angielsku, z drugiej zaÅ› odpowiedzi po polsku.

Nie będę pisała po raz kolejny recenzji, ponieważ już raz to zrobiłam, dlatego dla ułatwienia po szczegóły odsyłam Was po prostu >>TUTAJ<<

(awers i rewers strony)

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page