top of page

Betoniarka firmy Wader


W nasze ręce trafił bardzo fajny samochód, a dokładniej betoniarka firmy WADER :)

Jest to zabawka wykonana z trwałego plastiku, kolorowa, z ruchomymi częściami - za pomocą korbki dziecko obracać może gruszką, którą potem można podnieść i wylać/wysypać zawartość ;)

Wiek:

1+

Wymiary:

25,5 x 15,0 x 11,5 cm

Plusy:

- najważniejsze to ogromna wytrzymałość (moje dziecko ma zdolności do niszczenia samochodów - ten jest po prostu nie do zdarcia :)

- korbka do obracania gruszką (to chyba najbardziej ucieszyło moje dziecko, kręci i kręci :)

- podnoszenie gruszki (narazie przy zabawie w domu przydaje nam się idealnie do wysypywania np suchego ryżu :)

Minusy:

- znalazłam tylko jeden, a mianowicie dosyć ciężko jest podnieść "beczkę" do góry

Mniejsze dziecko napewno sobie z tym nie poradzi, bo mój 3,5 latek jeszcze tego nie potrafi

Jednak z drugiej strony może to też być plusem :) Gdyby Nikuś potrafił sam to podnosić, na pewno raz dwa by połamał...

Powiem szczerze, że ogromnie mnie ten samochód ucieszył i od początku wiedziałam, że moje dziecko będzie wprost zachwycone.

Pierwsza reakcja Małego na widok samochodu to ogromny uśmiech, chwycił auto i już nic go nie interesowało... Wiedziałam, że tak będzie bo Nikuś uwielbia wszystko co jeździ, pływa, lata... No po prostu wszystkie pojazdy z autami na czele :)

Na początku samochód posłużył mu jako dostawczy (tata jest kurierem)

Później kiedy pokazał mu, że można podnosić (według Nikusia) "beczkę" do góry i wysypywać stamtąd różne rzeczy to od razu zostało przekwalifikowane z dostawczego z powrotem na betoniarkę :)

Narazie używamy je do mieszania i wysypywania ryżu, ale już nie możemy doczekać się cieplejszych dni kiedy wybierzemy się do piaskownicy i porobimy sobie "prawdziwy beton" z piasku :P:P

PowiÄ…zane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page