top of page

Koktajl z płatków owsianych z truskawkami


Do niedawna raczej nie jadałam śniadań i powiem Wam, że ciężko zmienić takie przyzwyczajenie. Ale jeśli postanowiłam zmienić mój sposób odżywiania i przy okazji schudnąć co nieco to czas było zabrać się za zdrowe i regularne jedzenie. Tak więc zaczęłam jadać śniadania, w szczególności pokochałam owsianki. Ale czasami nie chce mi się jej przygotowywać. Wtedy staram się zamienić ją na coś innego, ale równie pysznego, sycącego i o wiele łatwiejszego w przygotowaniu :)

Mam na myśli koktajl oczywiście z płatkami owsianymi i truskawkami ;)

Na zdjęciu jeszcze mrożone ponieważ przygotowywałam ten wpis już w marcu i świeżych truskawek jeszcze nie było ;)

Potrzebujemy:

- 4 łyżki płatków owsianych

(u mnie zwykłe)

- 1 szklankę mleka

- 1 łyżkę miodu

- ok 10 truskawek

(mogą być oczywiście świeże)

Wykonanie jest banalnie proste :) Płatki wsypujemy do wysokiego naczynia i zalewamy mlekiem. Odstawiamy na chwilę, aby chociaż lekko zmiękły.

Następnie dodajemy miód i truskawki i wszystko miksujemy za pomocą blendera.

I proszę śniadanie gotowe w kilka minut ;)

Taki koktajl jest nie tylko szybki w przygotowaniu, ale także idealnie nadaje się na pierwszy posiłek. Ja po wypiciu takiej porcji jestem naprawdę syta i nic więcej mi już na śniadanie nie potrzeba.

SMACZNEGO!

Powiązane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page