top of page

Owsianka kokosowa z siemieniem lnianym i bananem


Nie spodziewałam się, że polubię owsianki, ale powiem Wam, że płatki owsiane naprawdę mi zasmakowały. Świetne jest to, że owsianki można robić z tak różnymi dodatkami, że praktycznie za każdym razem możemy jeść zupełnie inną :)

Ja poprzednio pokazywałam Wam z jabłkami, orzechami, migdałami, rodzynkami, zresztą zobaczcie sobie TUTAJ :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś innego czyli owsiankę kokosową z siemieniem lnianym i bananem.

Pycha!

Składniki:

- 0,5 szklanki płatków owsianych

- 1 szklanka mleka (u mnie 0,5%)

- 2 łyżki wiórków kokosowych

- 1 łyżka siemienia lnianego

- 1 łyżka miodu

- 1 banan

- 1 łyżeczka ekspandowanych jagieł

(opcjonalnie)

Do garnka wsypujemy płatki owsiane i zalewamy mlekiem. Włączamy kuchenkę na niezbyt dużą moc i mieszamy od czasu do czasu. Kiedy płatki staną się już gęste wsypujemy wiórki kokosowe oraz siemię lniane, dodajemy miód i gotujemy jeszcze chwilkę.

Przekładamy do miseczki, dodajemy pokrojonego banana i już. Ja dodała także ekspandowane jagły, bardzo je polubiłam ostatnio :)

SMACZNEGO!

Powiązane posty

Zobacz wszystkie
bottom of page